Oproep bijwonen talkshow over “GEEN GIF IN DE LEK”
GEEN GIF IN DE LEK OPROEP: Voor een talkshow (landelijke tv) vandaag – dinsdag 3 december – in Den Haag zijn ze met SPOED op zoek naar: Bewoners en bezorgde burgers langs de Lek die met ons willen aansluiten als “publiek”. Hiermee kunnen we laten zien dát véél mensen zich zorgen maken over de nieuwe GenX-lozingsvergunningen die in de maak zijn. ❤️ Heel fijn is dat deze talkshow géén mensen of …
Oproep bijwonen talkshow over “GEEN GIF IN DE LEK” Lees meer »
