Wethouder Pannekoek (VGBK) heeft gegokt en verloren!
Na het dossieroverleg gisteravond en de stukken over het Cultuurhuis komt Pro Krimpenerwaard tot de conclusie dat wethouder Pannekoek (VGBK) erop gegokt heeft dat het bestuur van de Stichting het faillissement niet zou aanvragen Dat is wel gebeurd (door de wethouder gedwongen) en nu is het college niet meer aan zet maar de aangestelde curator. Het dossieroverleg over het Cultuurhuis was een besloten bijeenkomst en wat daar is besproken moet …
Wethouder Pannekoek (VGBK) heeft gegokt en verloren! Lees meer »
